Bakü

Azerbaycan Başkenti Bakü Gece Hayatı / Bakü Eğlence Hayatı / Bakü Geceleri hakkında yazacağımız bu yazıyı beğeneceğinizi umuyoruz.


Bakü gece hayatı aslında bizim için çoğu zaman muammadır.Çoğumuz Azerbaycan hakkında bir şey bildiğimizi zannederiz ama aslında pek bir şey bilmediğimizi Bakü’ye yolculuğumuz sırasında anlarız. Öncelikle Azerbaycan halkı her ne kadar kardeşimizdir desek bile bizden vize istediklerini unutmamalısınız. Uçakla gideceksenizse eğer hava alanında bazı formaları doldurmak suretiyle vize alabileceğiniz gibi, şayet kara yoluyla gideceksenizse gitmeden önce mutlaka konsolosluktan vize almalısınız.

“Bakü Ucuzmudur”

Türkiye’de yaşayan hemen hemen bir çok kimse Azerbaycan’ı dolayısıyla Başkent Bakü’yü pek tanımadıkları için oranın ucuz bir yer olduğunu düşünür ama bu tamamiyle yanlış bir bilgidir. Aksine Bakü çapına göre değildir ve oldukça pahalı bir şehir sayılabilir. Hele birde sizin yabancı olduğunuzu sezerlerse işler fena olabilir.

baku gece hayati

“Bakü Gece Hayatı”

Gelelim Bakü Eğlence hayatınaBakü gece hayatı genellikle Fıskıye Meydanı civarındaki mekanlarda gerçekleşir. Bu bölgede Black Jack, Chillout,Capitol,X-site gibi farklı mekanlar vardır. Bakü’ye Türkiye’den gidenler genellikle ya öğrenci oluyorlar yada bir iş icabı gidiyorlar. Her iki kesimde Bakü’nün pahalı bir şehir olduklarını bildikleri için gece hayatı için tereddütlüdürler. Biz bu makalemizde Bakü gece hayatını 3 ana bölüme ayırdık. Bu bölümleri okumak suretiyle size hangi kısım uyuyor ona siz karar vereceksiniz.

1.BÖLÜM, BARLAR: Bakü kentine bir çok Pub yani Türkçesiyle Bar vardır. Bu barlara genellikle Bakü’de yaşayan veya kısa süreliğine seyahate gelmiş yabancılar takılır. Buralara geldiğinizde bir çok kişinin ingilizce konuştuğuna şahit olursunuz. Bunlar genellikle buralarda içip içip sarhoş olup evlerine yol alırlar.Bu mekanlarda Biralar 3 ila 6 Azn arasında değişir.

2.BÖLÜM, NORMAL GECE KULÜPLERİ: Bu mekanlar bizdeki meyhane bozmasıdır. Buralarda millet genellikle yalandan içmeye gelir ama asıl hedef içmek değil, içeride çalışan bayanlara bir kaç bir şeyler ısmarlayıp akşam veya saatlik yatağa atmaktır. Buralardaki kadınlar ağızları 200 dolardan açarlar ama pazarlık gücünüz varsa 80-100 dolar arası birşeye ikna edebilirsiniz. Aslında Bakü’de gece hayatına takılırken size tavsiyemiz yalnız gezmeyin. Bir arkadaşınızla yada bir grupla gezin. Yada orayı iyi bilen birisiyle gezerseniz tam süper olur. Bunu söylememin nedeni güvensiz olduğundan yada başınıza bir şey geleceğinden değil. Sizin tek ve yabancı olduğunuzu anladıkları an kazıklanırsınız. Bir arkadaşımın başına bu gelmişti. Tek bir çerez tabağı ve bir bira için 300 dolar almışlar. 🙁

3.BÖLÜM LÜKS MEKANLAR: Gelelim 3.bölüme…Bu bölümde yer alan lüks gece kulüplerine ancak çok zenginler girebilmekte. Kapıda görevli olan Bodyguardlar çok sıkı bir şekilde yüz kontrolü yaptıkları gibi üstünüze başınıza giydiğiniz kıyafete kadar süzüp öyle içeri almaktadırlar. Bu kulüplere girmeniz için orayı iyi bilen birine ihtiyaç duyabilirsiniz.

Gelelim bir iki ufak tüyoya…Cross Roads adlı kulüp sabaha kadar açık ve burada çalışan bir çok kadın bulabilirsiniz. Bunun dışında MetCarting ve Face kulüpte denenebilir.

Son olarak Bakü’de öyle şahane bir gece hayatı beklemeyin ama işinizi görecek kadar bir şeyler bulabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan Kıbrıs başlıklı makalemizde Kıbrıs Eğlence Hayatı ve Kıbrıs Geceleri hakkında bilgiler verilmektedir.

31 thoughts on “Bakü

  • 21 Nisan 2013 at 22:40
    Permalink

    Dostlar oncelikle mukemmel bir site hazirlamissiniz. Sizden ricam Atina ve Prag icin de onemli tuyolar ve tavsiye mekanlar vermeniz. Bu yaz ikiser ay arayla Atina ve Prag’a gitmeyi planliyorum.

    Saygilar

    Cevap
  • 22 Nisan 2013 at 10:38
    Permalink

    Serkan Bey, isteğinizi gerçekleştirmeye çalışacağız. Güzel yorumunuz için teşekkürler. Bizi takip etmeye devam edin.

    Cevap
  • 30 Haziran 2013 at 17:19
    Permalink

    Şahsen azerileri bir türlü sevemedim. Biz bu adamlarla nasıl ouyorda tek milletiz.

    Cevap
  • 05 Temmuz 2013 at 00:46
    Permalink

    Arkadaşlar Merhaba. Siteyi hazırlayan arkadaşların eline sağlık. Bakü Hakkında Bir kaç şeyde ben yazacağım.

    Bakü yada Azerbaycan da bir numaralı kural orada tanıştığınız Hiç kimseye güvenmeyeceksiniz. yoksa yukardaki arkadaşın dediği gibi gerçekten bir iki maaş tek bir çereze verip gelebilirsiniz. Şehir Taksi,benzin sigara ve alkol(bardan aldıklarınızı hariç) dışında aşırı pahalıdır. Taksiye bineceksenizde london taksi dedikleri mor taksilere binin bi tek onda taksimetre var. ona rağmen uzak bi yere gidicekseniz fazla söylüyo çakallar. bir kaç kişiyseniz ev tutun. oteller deli pahalı çünkü 3 yıldızlı 4 yıldızlı oteller 250 300 tl arasında dayayabiliyorlar.

    Azerbaycanda Güzel bi kızla tanışırım bir kaç gün takılır sonra eve atarım düşüncesi %95 oranda sadece hayaldir. Çünkü azeriler bakire olmayan biriyle evlenmiyor. Böyle bi adetleri var. bu yüzden eve bi kız atmak gerçekten imkansız gibi bişey. azeri fahişelerin ortak hikayesimidir yoksa ağız birliğimi yapmışlar bilmiyorum ama hepsinin hikayesi birisi kandırmış yatmışlar sonra kimseyle evlenememişler. ayrıca orada kadınların dışarı yalnız çıkması gibi bi durumda yok. en kötü amcaoğlusu teyzeoğlusu bulup çıkıyorlar. bunun dışında azalmışta olsa rus kadınlar var belki onlardan birini denk getirebilirsiniz 😉

    Barlar Genelde Targovi meydanındadır. bira fiyatları 3-5 manat arasındadır (1 tl = 2,3 Azn)yani ucuz değildir. (türkiyede 10 tl verirsek bi biraya bir hafta uykularımız kaçar 🙂 ) otto pub, baku balance falan gibi ufak barlar var temiz yani oralarda takılırsın baku balance ye genelde türkler takılır. yine targovide irish publarda bazen denkgelir. birde discolar vardır. genelde alt katlarda bizim laleli hesabı girersin bi bayana bira ısmarlarsın 100 usd ye anlaşırsın bide 4 biraya 100 manat hesap gelir süpermiş dersin. böyle yerlerde önce içeceğiniz şeyin fiyatını sorun. geldiği anda parasını ödeyin. yoksa haşırtthebilekbord 🙂
    Bunların dışında illa bu akşam bi skorum olsun derseniz örümcek ağı gibi yayılmış masaj salonları var. 50 manat karşılığında iki yalandan sırtınızı ovcalayıp dön diyip kerane muamelesi ve duş satın alabilirsiniz. bazı yerlerde bizde seks yok tribine girip yapmıyorlar girişte sorun çekinmeyin ayıp değil.

    Baküde uzun süre kalacaksanız takılacağınız en iyi yer eviniz olacak. Yani la bide baküyü görelim takılalım diye giderseniz yazık o paralara diyor iyi geceler diliyorum.

    Cevap
  • 04 Ağustos 2013 at 02:45
    Permalink

    herhalde burda çoğu kişi burda neler dönüyor,neler oluyor bilmiyordur ya bilip de sölemiyordur.. istanbulda taksiye binsen ve yabancı olduğunu bilse,beşiktaşa gideceğini sölesen seni kadıköyden dolaştırıp götürür ne olduğunu bile anlayamazsın.. gelelim 1 biraya,çereze 300 dolar veren birine sadece kerizliktir ve şahsi bir şeydir yerle alakası yoktur.kimse tek çıkmıyor ne demek?yok teyzeoğlu falan filan,hangi devirde yaşıyor ki millet öle şeyler mi kaldı bırakın bu palavraları,kim inanır.vize meselesine gelince bunun milletle alakası yoktur,sadece devlet işidir.tabii ki iyi bir şey değildir ama politika işleri.. bende Azerbaycan türkü olduğum için çok karşıyım vize işine,ayıp bir şeydir.. yani mesele şudur öle her şeyi büyüterek,karıncayı fil yaparak yalan yalnış bilgiler vermek ayıptır.. ben 7 senedir İstanbulda yaşıyorum ve ülkede neler dönüyor,neler oluyor çok iyi biliyorum ama gerek yoktur yazmaya anlayan anlıyodur zaten.. Azerbaycan-Türkiye tek millettir.. tabii ki kendini harbi türk sayanlar için

    Cevap
  • 10 Ekim 2013 at 02:03
    Permalink

    ayhan rumuzlu Azeri TÜRK ü arkadaşıma katılıyorum.Her toplumda istismar eden insanlar vardır ancak her iki devlet tek millet tir saygılar.

    Cevap
  • 11 Aralık 2013 at 15:50
    Permalink

    Selam bende türkiyede yaşıyan azeriyim sakin buralara gelmeyin. yalnizca sizi değil burdakilarida kazikliyorlar. içeriden adaminiz olmadanda bara falan girmeyin çok tehlikeli 1 bira için 80 AZN kaziklandığım oldu. eger azeri …. sikmek istiyorsaniz internetden istediğiniz kadar numara ve kiz bolca bulabilirsiniz. sakin bara gideyim gibi bi aptallik etmeyin. normalde 1 kizin fiyati 15-20-30 AZN arası değişiyor. burdaki barlar birer kurmaca oyun. sizi dolandırıp kazikliyorlar.

    Cevap
  • 22 Aralık 2013 at 11:44
    Permalink

    Açıkçası bakü beni pek fazla etkilemedi,hayat çok pahalı dolar karşısında kendi para birimi olan manat değerli ama paranın alım gücü düşük.Yani kısacası burda insanlar nasıl geçiniyor anlamak zor.Petrolü olan bir ülke ama akaryakıt kendilerince yine pahalı ve buda taksiye yansıyor…Çoook karamsarım…

    Cevap
  • 22 Aralık 2013 at 11:51
    Permalink

    Gelelim insanlara güven konusuna bu bizim ülkemizdede aynı araştırmadan balıklama atlamayacaksın hiç bir yere,beşparmağın beşi bir olmadığı gibi her insan da iyi olmaya biliyor bu heryerde böyle,barda kadın avına çıkarsan bilki bardakide para avına çıkıyor.

    Cevap
  • 22 Aralık 2013 at 14:44
    Permalink

    Gökçek hocam açıklayıcı yorumun için teşekkürler

    Cevap
  • 28 Temmuz 2014 at 16:29
    Permalink

    Bakü’de 28. Bölge diye biyer var sakın oralardan karı almayın kafe gibi bir yere çağırırlar 2 biraya 200 azn kaptırmaya çalışırlar aman dikkat saatlik ucuz tutuyorlar Kafe’de kaptırıyorlar hesabı infinitide karılar saati 150 azn den başlıyor piyasa uçmuş saat 1 den 4 e 5 kadar en az 300 azn istiyorlar sakın Bakü’ye eğlenmek için gelmeyin herşey para çok pahalı laleliye gidin daha iyi aynı karılar

    Cevap
  • 29 Temmuz 2014 at 00:27
    Permalink

    Bu gece 3 arkadaş 3 bayan aldık infiniti gece klübünden 3 saat 150 azn anlaştık anladım ki orospuya verilen 1 liraya yazık nerden alırsan al hepsi laçka muhabbetleri falan iyi ama verilen bu paralara değmezler yine pişman olduk

    Cevap
  • 06 Eylül 2014 at 23:39
    Permalink

    Azeriler kadar ………. insanlar yoktur türklerlede kadres falan degiller emin olun..

    Cevap
  • 10 Kasım 2014 at 11:19
    Permalink

    Yazık ya siz ancak sizi ananiziii agla tan Kurd ve ermeni kardesi olursunuz Zaten..Savas rumuzlu arkadas!!!!!!

    Cevap
  • 18 Kasım 2014 at 21:18
    Permalink

    Tabiî her milletin ıyı sı kötüsü var ama ilk bardan atanda azeri ydi. Ondan se vmem

    Cevap
  • 11 Aralık 2014 at 19:30
    Permalink

    hürrem sen takma kafanı cece hayatını isteyen cezasını çeker

    Cevap
  • 31 Aralık 2014 at 07:41
    Permalink

    Herkese selam ben bakuluyum ltfn yorumlariniza dikkat edin

    Cevap
  • 15 Şubat 2015 at 21:59
    Permalink

    Arkadaslar is icin bakuye geldim 2 ay boyunca burda kalicam ama hic kimseyi tanimiyorum bakude hayat kadini nasil bulunur ?

    Cevap
  • 16 Şubat 2015 at 19:10
    Permalink

    Arkadaslar oncelikle hepinize iyiaksamlar.ben size bakuden katiliyorum bazilariniz baku hakkinda dogru bazilariniz yalnis yorumlar yapdiniz.sizin bu soylediklerinize karsiliq olararaq sunu soylemek istiyorum barlara gidip kaziqlanmaqdansa 1 gunluk ev kiralayib 40 50 azn 1. Hayat kadini getirib 20. 30 azn 3. 5 bira alsaniz 7. 8. Azn hagisi daha iyi sizce bara gidib 500 azn vermekmi yoksa benim soylediklerimmi secim sizin

    Cevap
  • 22 Mart 2015 at 23:27
    Permalink

    Belkde haklisiniz ancak Baakunun gece hayati superdir….

    Cevap
  • 04 Nisan 2015 at 22:48
    Permalink

    Soylenenlerin neredeyse cogu yalnistir ecet baku bahali bir yer amma cok secim var her kes kendi butcesine gore takila biler tabiki bir bara girib kendin 3manatlik bira icib kiza 10 manatliq bira ismarlayinca seni sazan sanirlar burada en onemli barda barmenle yada guvenlikle iletisim kura bilmekdir bara girib guvenlige 3-5 manat bahsis verersen tatli bir sekilde musafir oldugunu amma evinde para agaci olmadigini soylersen guvenlik seni orda bardi terk edeceyin ana kadar qardesi kibi tanitar. He birde qaziklanmak konusunda bu yalniz yabanciya aid degil azerilerde kendini koyun gibi tanitirsa 3 manatliq bira 30 manat tutar. Her kese aaygilar.

    Cevap
  • 04 Nisan 2015 at 22:58
    Permalink

    Bir uyarimda olacak azeri qadinlari azeri erkeklerde ker kes macho erkekleri sever ve sayqi duyar bizim buralarda turkler neredeyse kendimizden cok severiz amma konu hayat qadini olunca biz buralarda hayat qadini opmeye hele hele ona masturbasyon yapmaya kotu bakarlarlar bizde cinselik o kadar irellememiw yani anlayacagin ginde 10 erkekle gorusen bir kadini opmeye masturbasyona kotu bakarlar turk erkekleri bunu bilmeden ederler ve ora bir daha gelince dalga kecerler.

    Cevap
  • 04 Nisan 2015 at 23:07
    Permalink

    Yani dudak temiz bir kiza deyerse sikinti yok sevdiyine ya yalniz sana mahsus olan bir kafa dagitdigin kadina olur. Amma masaj salonlarinda para karsiligi kadinla burada pek saygi duyulmaz operse o seni opsun ama yine dudakdan opmeye yaklasirsa kabalik etme sadece mevzunu degis. Basqa nereni isdese opsun

    Cevap
  • 04 Nisan 2015 at 23:18
    Permalink

    Nicat 500 azn mi? Arkadasim o paraya bara girib barin mudurunu saunaya aparmak olar 😀 yada istediyin kiza 1 aylik abone olmak olar. Yok oyle dunya.

    Cevap
  • 27 Ağustos 2015 at 08:13
    Permalink

    Selam riko ben bir haftadır bakudeyim.benimle iletişime geçersek sana bazı suallerim olacak

    Cevap
  • 06 Ocak 2016 at 22:50
    Permalink

    BAKU BANA BİRAZ ANLATIRSAN SEVİNIRIM 05337711546 CEVAP

    Cevap
  • 21 Eylül 2016 at 21:42
    Permalink

    Baküde yaşıyorum şu an. 1manat 1.80tl şu an. Bi bara gidip içmek isterseniz 4azn ila 10azn arası değişir içecekleriniz. Türkiyeye oranla düşüktür bunu bilin. Bir de karı mevzusuna gelince. Buraya gelmeden önce baktım bende buraya yazdıklarına göre pahalı dedim. Bıraya gelince anladım ki yalan. Ben bara gidip karıyı 100aznye eve getirdim ve sabah duşu aldıktan sonra gitti. Ama çanta parası felan alıyo bunlar işte ağzınıza bakar. 50azn falan diyolar çanta parası. Ama 20 manata ayarladım ben. Sze kısaca söyliyim. Bir günlük cebinize zarar verecek para bara gidince içeceğiniz şeylere göre + karı olacak mı olmıcak mı size kalmış. Karı yok sadece alkol derseniz. 100azn yeterli olacaktır. Ha ben karı da istiyorum dersen cebinden bi banko 250 -300azn çıkacak. Çünkü karının içtiğini de ödersin. Total. Minimum 100azn maximum 400-500azn. Bu kadar yeterli bence.

    Cevap

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir