Belgrad Tatilimiz – Tadı Hala Dudaklarımızda (Kobra)

Arkadaşlar merhaba,

Belgrad hakkında oldukca fazla sayıda makale var,size ne nerede yenir,nasıl gidilir,vize var mı,nerelerde eğlenilir gibi şeylerden bahsetmek istemiyorum amacımız zaten belli kafa dağıtma ve rahatlama olduğu için sizi sıkmayacak bir makale yazmak istedim.
Öncelikle öğrenci tayfası yada bütçesi sıkışık olan arkadaşlar Belgrad hayali kurmasınlar Türkiyede 5 yıldızlı otellerde daha uygun fiyatlara kafa dağıtırlar ama rahatlama yapabilirler mi bilemiyeceğim 🙂

Şimdi Belgrada ne için gideceğinize bağlı tüm konular,bu yüzden bizim gitmeden önce kafamızda kurduklarımızla döndükden sonraki memnuniyetimizi yazacağım.
Sürekli Kıbrıs,Ukrayna,Yunanistan,Polonya seyahatlerinden sıkılmışdık ve internetde araştırma yaparken bu siteye denk geldik.Tüm makaleleri okuduk ve Melih kardeşimize ulaştık.
Herşeyi güzelce planladık ve airbnb den evleri tuttuk ve Belgrada geldik.
Saolsun Melih kardeşimiz bizi karşıladı,tanıştık kaynaştık ve kendimizi onun kollarına bıraktık.
Gitmeden önce ne mekanları araştırdık nede sağdan soldan bilgi aldık çünkü gerçekten vakit kaybına tahammül edecek insanlar değiliz.Yoğun bir iş hayatımız var 3 ayda bir böyle kaçamaklarla kafayı sıfırlamayı seviyoruz.

Tüm yemek yenecek mekanlar,gece klüpleri,casinolar,masaj salonları herşeyimizle Melih ilgilendi,taxiye bile ihtiyaç duymadık zaten arabası olduğu için sürekli beraberdik.
Belgrad kumar muhabbeti güzel tadında bırakırsanız keyif alırsınız,masaj muhabbeti hemen hemen aynı diğer ülkelere göre ,hesap yapan için biraz pahalı,striptiz hiç beyenmedik,yemekleri harika ötesi ve en çok bizi etkiliyen gece hayatı,gerçekten güzel eyleniyorlar,kendi hallerindeler.
yabancı dilimiz olmasına rağmen mekandaki kızlara fazla askıntı olmak istemedik,Melih kardeşim zaten bütçenize göre size güzellik yapıyor farklı farklı seçenekleri var yani kısaca gece yalnız uyumak zorunda kalmazsınız tabi money talks 🙂
3 harika gece geçirdik,çok eğlendik,kafaları bulduk ve orada müthiş anılar bıraktık.
Adam başı 1100 euro harcadık herşey dahil uçak+ev+rehberlik ve oradaki full yeme içme eğlence
kısmetse 3 ay sonra yaz zamanı tekrardan gideceğiz.
Kafamızda kurduğumuz herşeyi yaptık ve dönerkenden cidden ayrılmak çok zor geldi.
Herşey için çok teşekkürler Melih kardeşim,yakın zamanda görüşmek dileğiyle.
sevgilerimizle

Bir önceki yazımız olan Belgrad Gece Hayatı - Profesyonel Destek başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Belgrad Tatilimiz – Tadı Hala Dudaklarımızda (Kobra)” için 3 yorum

  • 11 Mayıs 2018 tarihinde, saat 22:08
    Permalink

    Belgrad gece hayatı herkesin hayatı boyunca en az 1 defa yaşaması gereken anılar arasında yer almaya başladı. Özellikle de Melih kardeşimizin katkılarıyla oldukça eğlenceli hale geliyor. Kesinlikle yaşamalısınız.

    Yanıtla
  • 12 Mayıs 2018 tarihinde, saat 17:04
    Permalink

    Bir kez gittik gördük çok pahalı hocam kadınlar harika ortam harika ama euro üzerinden olunca sıkıntı oluyor. Ancak cebinde sağlam para olacak ki götürüceksiniz yaşıyacaksınız. Nerden aldınız bu paketi merak ettim zaten şimdi döviz tavan yaptı varsa uyguna götüren gelsinler yamacıma

    Yanıtla
  • 14 Mayıs 2018 tarihinde, saat 19:46
    Permalink

    Verilen para ile Türkiyede tatil yapılır ama burdaki gibi tatil zor

    Yanıtla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir