Kıbrıs

gecehayatiAvrupa, Gece Hayatı, Türkiye, Video18 Yorum19 Nisan 2013

Kıbrıs Gece Hayatı / Kıbrıs Eğlence hayatı için yazacağım bu makale sanırım benim için en zor yazılardan biri olacaktır. Kıbrıs Gece Hayatı hiç şüphesiz sınırsız ve güzelliklerle dolu iken sizi oraya kadar gittiğinize pişman etmeyeceğine emin olmalısınız.


Kıbrıs’a 2 türlü ulaşabilirsiniz. Ya bulunduğunuz şehir üzerinden uçakla Ercan Hava alanına gelirsiniz yada Mersin Taşucundan gemiyle geçip Kıbrıs’a gelirsiniz. Bu tip teferruatları sitede anlatmak istemediğimi hepiniz bilirsiniz. Bunları gereksiz görüyorum. İnternette Kıbrıs’a ulaşım için onlarca bilgi bulabilirsiniz. Bu yazıda daha çok Kıbrıs geceleri hakkında bilgiler bulacaksınız.

kibris gece hayati

“Kıbrıs Konaklama”

Öncelikle Kıbrıs’ta Konaklama seçenekleri ne yazık ki çok fazla değil. Şehir merkezlerinde bulunan bir çok otelin dışında pansiyonlar falan var ama gece hayatı için gelenler malumunuz üzere pansiyonda kalmazlar. Otelde kalacağım derseniz gecelik 100-200 Tl arası bir fiyatı gözden çıkarmalısınız. Otellerin bir çoğu 4 yıldızlı olduğunu söylese de bence 2 en fazla 3 yıldızlılar. Çok konforlu olduğunu düşünmüyorum.

“Konaklama Alternatifi”

Şayet otellere para vermek istemiyorsanız sa bazı gece kulüplerinin içinde karısı kızı bol olan paket turları var. Yani şöyle: Adam sizi hava alanında alıyor, Mekana getiriyor, güzel bir hayat kadınıyla 1 gece geçiriyorsunuz ve sonraki sabah yine sizi hava alanına bırakıyor. Böylece otel parası vermemiş oluyorsunuz. Bu hizmet karşılığında da adamlara pazarlık gücünüze bağlı olarak 600-800 arası bir para veriyorsunuz.

“Kıbrıs Gece Hayatı”

Kıbrıs gece hayatı / Kıbrıs Eğlence Hayatı daha çok Lefkoşa ve Güzelyurt arasındaki kara yolunda geçiyor. BU yol üzerinde onlarca gece kulübü , dans kulübü vs. bulabilirsiniz. Lefkoşa merkezde kaldığınızı var sayarsam, otelden bu mekanlara ancak taksiyle gidebilirsiniz ve yol uzunluğuna bağlı olarak Taksiye yaklaşık olarak 20-40 arası bir para verirsiniz.

“Tavsiye edilen mekanlar: Biyax ve Lipstick”

Kıbrıs gecelerini dolu dolu geçirmeniz için Biyax ve Lipstick isimli kulüpleri size öneririm. Aynı yol üzerinde farklı mekanlara da gittim ama temiz ve güvenilir diye bu iki kulübü zihnime kazıdım. Bu mekanlarda kadınları saatlik 200 tl karşılığında otele para vermeden yine mekanda size ayrılmış olan odada beraber olabilirsiniz. İçki falan ısmarlamakta çekinmeyin çünkü içki ücretleri fazla değil. Bütçenizi sarsacağını sanmam.

“Kadınlar 01:00’den sonra”

Gece kulüplerinde kadınları gecelik almak istersenizse Kadınlar 0 gece 01:00’den sonra geldiğini unutmayın lütfen. O saate kadar kulüpte müşteriler için dans ediyorlar. Ama saatlik alacak derseniz herhangi bir saatte alıp beraber olabilirsiniz. Saat dolduktan sonra zaten hemen geri iş yerinde dans etmeye başlıyorlar. Kıbrıs’ta bir kadınla geceyi beraber geçirip yiyip içip eğlenmeniz size gecelik 700-800 gibi bir fiyata mal olacak.

“İlk kez bu kadar acıdım”

Benim buradaki kadınlarla ilgili bir şey dikkatimi çekti. Bu mekanlarda çalışan hayat kadınları, seks yaptıktan sonra çalışmaya devam ediyorlar. Yani kadınlar hem gece, hem gündüz çalışıyorlar mekanda. 7/24 full hizmet veriyorlar. Çoğu kadından anladığım kadarıyla aşırı yorgun oluyorlar. Kendilerine ayıracak hiç zamanları olmuyor. Adet dönemlerinde bile mekan sahipleri çalıştırıyor bu kadınları. Çok şaşırdım diyebilirim. Üzüldüm.

Son olarak Kıbrıs’a dünyanın her yerinden kadınlar gelip çalışıyor. Özbeğine kadar buraya geliyorlar. Sizden ricam, işinizi bitirip eve döndükten sonra mutlaka kan testi yaptırıp hastalık kapıp kapmadığını kontrol ettirin. Aksini düşünmek bile istemiyorum.

Bir önceki yazımız olan Petersburg başlıklı makalemizde Petersburg, Petersburg Eğlence Hayatı ve Petersburg Geceleri hakkında bilgiler verilmektedir.

Etiketler: ,

Kıbrıs Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. Cemil diyor ki:

    Kıbrıs Lefkoşe hakkındaki gece hayatı yazınızdan çok istifade ettim. Teşekkürler

  2. Hopalı diyor ki:

    Kumar ve seks için bir numaralı yer. Hayat kadınlarıda dünyanın her yerinden gelmişler.

  3. Kamil diyor ki:

    Kıbrıs hayat kadınları sex seks denilince gerçekten güzel bir yazı yazmışsınız. Biraz daha excortlara eğile bilirdiniz ama :)

  4. Selim diyor ki:

    Kamil çok haklı :)

  5. Mehmet Akif diyor ki:

    2 gecelik program şansım oldu oldukça bol sexli 2 gün yaşadım en çok hoşuma giden kızların ilgisiydi. Ben uyku istememe rağmen canim hadi sex :)

  6. Mehmet Akif, hangi night clube gittin ? Benim favorim lipstick tir. 2 yıl oldu enson gittiğimden beri. gecelik program 400 TL idi. Hala öylemi bilgi verirmisin rica etsem

  7. recep diyor ki:

    Merhaba arkadaşlar bizde bu haftadan sonra kıbrıs gidecek,önerdiğiniz night clup hangisi giriş de fiyat ödeme ve ücret hakkında detaylı bilgi verirseniz işimize yarar,ayrıca konaklama için riverside garden de kalicaz bu otel ile bilgisi olan varsa paylassinn=)

    Teşekkürler

  8. gecehayati diyor ki:

    Recep hoca bu yazıda ve sitedeki diğer kıbrıs yazılarında sorularınıza defalarca cevap verildi. Okumanız yeterli. Teşekkürler

  9. ozgur88 diyor ki:

    kıbrısta gecen sene mon amourda bir deneyimim oldu taksi ile gittim, mekan güzel ama sectiğim kız (1 saat 200 tl) ile beraber odaya girince içerisi hoşuma gitmedi salaş geldi bana, bir de kondomsuz ilişkiye girdim sonra da hastalık kaptımmı korkusu geldi tamam kan testinde bişey çıkmadı bu sefer de acaba kız hamile kalmışmıdır diye merak sardı beni, saçma biliyorum bence hap falan alıyolardır ama yine de merak sardı beni sizin bu konuda bilginiz var mı? nasıl korunuyolar? teşekkürler

  10. aykut diyor ki:

    kıbrıs gırnede taksıcı ahmet abının numarası olan bu yuzayı ılk okuyan varsa yazabılırmısınız….

  11. modaway diyor ki:

    kıbrıstan dün döndüm hanedan clupe takıldım saatlik 200tl ğüzel bayanlar var

  12. ozgur87 diyor ki:

    kızlar doğum kontrol hapı alıyo mu ya da nasıl korunuyolar bilen var mı, biri cevap verebilirse çok sevinecem

  13. danger diyor ki:

    her hafta kadınların sağlık kontrolü var kadınlar yasal olarak çalıştığı için mekanlar zorunlu . zaten kadının isterseniz sağlık karnesine bakabliyosunuz

  14. ozgur87 diyor ki:

    “her hafta kadınların sağlık kontrolü var kadınlar yasal olarak çalıştığı için mekanlar zorunlu . zaten kadının isterseniz sağlık karnesine bakabliyosunuz”

    yani hamile kalmamak için de önlem alıyolar mı kondom hariç???
    bi de sağlık kontrollerinde gebelik testi yapılıyo mu??

  15. alican diyor ki:

    Ne yapcaksin kardeşim sen çocuğu mu sahipleneceksin :)

  16. allemci diyor ki:

    Sayın hocam. Sitemizde reklam yayınlamak için editöre mesaj atmalısnız. Aksi halde yayınlanmıyor. Teşekkürler. mail: gecehayati.biz@gmail.com

  17. allemci diyor ki:

    Sayın hocam. Sitemizde reklam yayınlamak için editöre mesaj atmalısnız. Aksi halde yayınlanmıyor. Teşekkürler. mail: gecehayati.biz@gmail.com

  18. DENİZ diyor ki:

    MERHABA ARKADAŞLAR BEN KIBRISA BİR KAÇ KERE GİTTİM. HER ŞEY GÜZEL AMA DENİLDİĞİ KADAR DEĞİL.BAZI GECE KULÜPLERİ ABARTILIYOR. BEN SİZE SADECE BİR ÖRNEGİNİ VEREYİM. BİR AKŞAM ARKADAŞLAR BİYAX ÇOK İYİ ORAYA GİDELİM DEDİ VE GİTTİK AMA BEN HİÇ BEGENMEDİM. NESİNİMİ… ANLATAYIM GİDİP GİTMEMENİZ KİMSEYİ İLGİLENDİRMEZ AMA APTAL YERİNE KONMAYIN…
    BİYAX TA BİR MÜDÜR VAR TÜRKMEN SURATSIZIN TEKİ BİLGİ ALMAK İSTİYORSUN ARTİS ARTİS TAVIRLAR SANKİ SEN ORAYA PARA VERMEYECEKSİN DE ONLAR SANA VERECEK AMA EN ÖNEMLİ KONU GECELİK PROGRAM ALIYORSUN İYİDE PARA VERİYORSUN.. PROĞRAM SAAT01.00 BAŞLAYIP SAAT 09*.00 BİTECEK HER YERDE ÖYLE AMA BURDA SAAT 07.00 DE KIZ POLİS KONTROLÜ OLACAK PROBLEM OLUR DİYEREK TAKSİ CAĞIRIP SENİ SABAHIN KÖRÜNDE GÖNDERİYORLAR. SİZE SÖYLEMEK İSTEDİĞİM GÜZEL BİR TEZGAH KUMUŞLAR SENİ ERKENDEN POSTALIYORLAR ONUN İÇİN BİYAX SA GİTMEK İSTERSENİZ İYİ DÜŞÜNÜN KARAR SİZİN. BEN BU SORUNU SADECE ORDA YAŞADIM. SİZDE YAŞAMAYI DİYE PAYLAŞIYORUM.

Kıbrıs Hakkında Yorum Yaz







Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati10 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati185 Yorum19 Mayıs 2013
Batum

Batum

Batum sayfamıza yeni resimler ekledik. Batum sayfamız artık bir fenomen. Bu sayfada tüm sorular...

gecehayati472 Yorum2 Ocak 2013
Kharkiv

Kharkiv

Ukrayna Kharkiv Gece Hayatı / Kharkiv Eğlence Hayatı / Kharkiv Geceleri hakkındaki bu...

gecehayati372 Yorum3 Mayıs 2013
Odessa

Odessa

Şehir halkının %80'i Bayan olduğu söylenen Lviv'den (Ki bu bir katmerli yalan) bir gece treni...

gecehayati337 Yorum10 Mart 2013
Petersburg

Petersburg

Petersburg Gece Hayatı / Petersburg Eğlence Hayatı için yeterince genç ve sağlıklı iseniz...

gecehayati239 Yorum17 Nisan 2013
Batum 2

Batum 2

Batum Gece Hayatı / Eğlence Hayatı yazımızın 2.kısmını bir kullanıcımız bize gönderdi....

gecehayati238 Yorum2 Nisan 2013
Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati10 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati185 Yorum19 Mayıs 2013
Ukrayna DİKKAT DİKKAT -Maxim

Ukrayna DİKKAT DİKKAT -Maxim

 Arkadaşlar bu siteyi uzun zamandır takip etmekteyim ve gördüğüm kadarıyla yakında...

mlhh20133 Yorum30 Haziran 2015
Pattaya Aşkı – Serci

Pattaya Aşkı – Serci

 2010 yılından beri devamlı rüyalarıma giren sadece videolarını izleyip çeşitli...

mlhh20130 Yorum29 Haziran 2015
Tayland – Bangkok – Phuket -songkran‏

Tayland – Bangkok – Phuket -songkran‏

 Arkadaşlar merhaba,   Öncelikle Tayland'a gitmek isteyenlere genel bilgi vermek istiyorum....

mlhh20134 Yorum25 Haziran 2015
10-18 HAZIRAN BURGAS TATİLİM

10-18 HAZIRAN BURGAS TATİLİM

 Arkadaşlar öncelikle bu siteye yazdığım ilk hikayem.Şu ana kadar 3 yurt dışı deneyimim...

mlhh20132 Yorum25 Haziran 2015
2004’ten Bugüne Pattaya (Taner)

2004’ten Bugüne Pattaya (Taner)

 Slm herkese Tayland a 10 kez giden biri olarak pattaya phuket kancobori gittim ilk gittiğim yıl...

mlhh20132 Yorum24 Haziran 2015
  • serci
    hocam merhaba odessaya arkadaşımın yanına gidicem odessa havaalanınnda işlemlerdem bahsederseniz sevinirim kolaymıdır zormudur + otel rezervasyonu gereklimidir
  • mlhh2013
    Merhaba ,detaylı bilgi için 0538 316 5538 vatsaptan ya da mlhh2013@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz.
  • ahnet
    ahmet.ahmet.1924@gmail.com siteyi benimlede paylaşırmısınız
  • leo
    bilgilendirici bir yazi suan kievdeyim ve gitmeden once de bircok yazi okudum ukraynada %%300 oraninda artis vs vs.. dusunmesinler bunlari …
  • Huseyin
    Selamlar Bilgi alabilir miyim ?

E-Bülten

E-Posta adresinizi aşağıdaki bölümden bültenimize ekleyerek yeni yazılarımızdan haberdar olabilirsiniz!


Aboneliğinizin onaylanması için lütfen verdiğiniz mail adresini kontrol ediniz.!

İletişim Formu