Kiev yazın bir başka güzel (Selçuk)

Arkadaşlar Merhaba!

Biz üç arkadaş ramazanın son günlerini kievde geçirelim dedik kieve geldik  Senelerdir bu siteye girip sürekli yorumları makaleleri okuyarak yurtdışı tatili yaptım özelliklede Ukrayna her şehrini gezdim ve kiev bir numara diyorum eğer ukraynaya ilk kez gidecekseniz hangi şehre gideyim sorusunu butun şehirlerini gezen birine sormanızda fayda var benim arkadaş lviv en iyisi diyor adam ukraynada sadece 4 kere lviv e gitmiş okadar diyeceğim şudur eskiden yazın odessa kışın kiev derdim fakat son  3 senedir odessa bozdu geçen yaz odessaya gittiğimde şehirde ukraynalı oranı %10 du heryer turist kaynıyor ve bu sebeble kızları çok itici davranıyor fakat kiev çok büyük turist oranı normal halka göre %10 ve yazın kievde napcam derseniz kievde beach club kaynıyor e odessa da da zaten kimse deniZe girmiyo herkes beach klub da geZiyor onun için ben kiev diyorum fakat odessada bir kaç beach klub var kievde myle güzel beach klublar yok bu da bir gerçek fakat bu odessanın turist kaynaması ve turist e geçirme politikasını ele alacak olursak ben kiev derim.gelelim kievde nereye gidilir.

Ben havaalanından anlatmaya başlayayım havaalanından indiniz mi yanınıza bir sürü taksici gelir hiç çekinmeyin pazarlık önden yapın taksimetre açtırmayın eğer borispol se maximum 20$ a anlaşın eğer julyan havaalanına indiyseniz de max 10 dolara şehir merkezine anlaşarak gelebilirsiniz. Biz ev tuttuk ve Merkeze geldikden sonra ilk iş gülliver alışveriş merkezinin en alt katına inip ordaki silpo var bizim migros gibi büyük 24 saat açık ordan ekmek yumurta yağ aldık gittik evde kendimiz kahvaltımızı yaptık akşam için  ya bir türk restoranı ya bir yerli restoran da yedik. Gündüzleri city beach club ya da bora beach club da aldık nefesi en kalabalık olanı city beach club ocean plazanın yanındaki otoparkın en üst katına yapmışlar bora bora beach club ise merkezden 15 kilometre bu ikisi kalabalık oluyor bunun haricinde sky family park ve olmeca beach club da güzel bu saydıklarım dışında diğerleri biraz sıkıcı  e gündüz bir güneşlendik akşam bi yemek club öncesi erotik masaj olayı biz salondream ve milen ruj  salonuna gittik fiyatlar hemen hemen aynı ama muamele ve kızlar salondream de daha iyiydi salonda temiz hijyene önem veriyorlar hatta dream deki şu kızları mutlaka görün sasha inna meri sonya nika polina alisa son saydıklarım sitelerinde yok baktım ama sorarsınız çalışıyorlarmı diye söylerler biz her akşam aldık masaj masajdan sonra eve geçip klub öncesi bir iki bardak içtikden sonra doğrudan klub ben size yazlık açıkhava klubları söyleyeceğim kievde yazlık klub açıldımı herkes oraya gidiyor en kalitelisi chi klub tam bir sosyete mekanı giriş 300 grvna masa 500 dolar bence o parayı değmez ve face dress kontroll var

İkinci klub dali park dali parkta masa 200 dolardan başlıyor face dress kontrol yok giriş 200 grivna kızlar güzel gidilebillir
Üçüncü önerim disco radio holl bu klub alt sınıfın gittiği öğrenci klubu tarzı bir klüb yazlık terası var nehrin içinde gibisin baya büyük bir klub masa 100 dolar bu masa fiyatları arkadaşlar o gece  masa parasını ödeyip o para sınırına kadar ücretsiz içki alıyorsun sınırı geçersen üstünü ödüyorsun ama bir şişe votka ve redbul söylersen 100 dolar bile tutmuyo ama viski söylersen geçebilir votkaları fillandiya güzel öneririm radio hollun girişi De 150 grvna hatun düşürme olayı arkadaşlar biz genç olduğumuz için biz hatun olayını kendimiz düşürürüz düşüremezsek de zaten masajda boşalıyoruz deyip masajı türkiyede yaptıramıyoruz burdaki o erotik masaj sistemi türkiyede yok zaten olsa herhalde yıkarlar orayı bu sebebden birtek masaja gittik biz bu sefer ama ben size yine tavsiye vereyim kız düşürme olayını klubda bakıştığınız kızlara gidin konuşun burası ukrayna kimse terslemez utanırım diyorsanız anlarım bende utanıyordum o zaman badoo yu indirin eşleşme yapın ve badoo dan yürüyün derim bide tinder var tabi buluşmaya davet edin buluşacağınız restoranı kafeyi siz seçin nolur nolmaz pahalı yere götürebilir kız 🙂   Tehlike konusunda ben kaç kez geldiğimi kendim unutmuşumdur 20 yi geçik geldim  bir kere bile bir sıkıntı ile karşılaşmadım aksine türkiye çok daha tehlikeli heryer piskopat herkes külhanbeyi türkiyede ama bunlar uysal insanlar doları bankada değiştirmekle uğraşmayın merkezdeki döviz burolarında değiştirin hiç bir sıkıntı olmaz gezilecek bir kaç yer yazayım podol ve podol da da   pochtova ploshad ı gezin kreshatik caddesini gezin savaş müzesini görün çok güzel parkları var paranızı inince hepsini grivnaya çevirin bu ülkede türkiye nasılsa burdada grivna geçiyor dolar öderseniz fiyat yükselir söyleyeyim. Herkeze iyi tatiller dilerim

Bir önceki yazımız olan kıbrıs - yeni (hakan KARA) başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Kiev yazın bir başka güzel (Selçuk)” için 4 yorum

  • 18 Haziran 2018 tarihinde, saat 11:58
    Permalink

    kiev havaalanında lviv’deki gibi turkleri ayrı odada bekletme ve sorgulama durumu var mı ? havaalanı giriste sıkıntı yasanıyor mu ? Herkes lviv icin cok sıkıntılı giriş kontrolu var diyor.

    Yanıtla
  • 18 Haziran 2018 tarihinde, saat 16:41
    Permalink

    Güzel ve faydalı bir yazı olmuş teşekkür ederiz. Arkadaşa katılıyorum, Odessa nufusu 1M civarında Kiev ise 3.5M civarında yani Kiev’in üçte birinden daha küçük. 2014-2015’te savaş muhabbetine batılılar gelmeye korkarken Odessa çok güzeldi ama artık o günler geçti en son gittiğimde transtlantikten gelen büyük uçakla indik, pasaport kuyruğu havalanı binasına sığmayıp dışarı taşmıştı. Uçakta avustralyalı, amerikalı, fransız, ispanyol ne ararsan var. Odessa’nın tadı kaçtı ama Kiev’de hayat devam ediyor. Turistlere, yabancılara vs daha saygılılar ve daha az yolmaya çalışıyorlar. Odessa’da 18 yaşındaki kızlar bile pişmiş çakal olmuş, fiyatlar Kiev’e göre daha yüksek, 3-4 defa gittim bir kere bile denize girmedim. Kiev’i gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.

    Yanıtla
  • 19 Haziran 2018 tarihinde, saat 13:02
    Permalink

    Süha lviv kharkor bu şehirler köy gibi yer zaten küçük şehirler bunlar bu şehirlere neden gidiyorlar onu hiç anlamış değilim ben birer kere gittim yetti arttı kiev ve odessa gibi büyük şehirlerde bu tip şeyler olmuyor çok eskiden vardı 3 sene evvel falan diyeyim illa kievi gördüm yeni biryer göreyim diyorsanız o zaman 2. Şehir odessaya gidin

    Yanıtla
  • 22 Haziran 2018 tarihinde, saat 08:57
    Permalink

    Kievi tavsiye eden arkadaşlara katılmıyorum. geçen ay 1 hafta kievdeydim. ne aradığınıza bağlı ama ben yeni gidecek arkadaşlar için şöyle söyleyeyim, kievin istanbuldan farkı yok. gideyim de sokakta cafede 2 günde kız tavlayayım diye düşünürseniz o dönem bitmiş arkadaşlar. boş yere gitmeyin. gaza gelmeyin.sadece masaj salonları ve bazı ev gibi olan eskort yerleri var. bir de bütün kadınlar mini etekli. ama kadınların çoğu dolu artık. boşta kadın bulmanız türkiyeden bile düşük ihtimal diyebilirim. xreşatik caddesinde fiyatlar çok yüksek. bu aralar paramızın değeri düştü. restoranlarda bir su şişseini 4 tl den satıyorlar düşünün artık. hiçbir esprisi yok kievin. biraz yeşillik nehir var. güzel mi güzel. ama siz farklı amaç için gittiğiniz için şehrin bu yönüne girmiyorum. kadınların seks açlığı yok. doymuşlar yabancıya. oteller evler 120 tl den aşağı değil. ayrıca ukraynalı kızların yüzde ellisi en az üç kağıtçı dolandırıcı. paranızı yiyip good by derler. tinderdan sokaktan bulabileceğiniz kızlar da büyük ihtimalle vasat ve vasat altı kızlar olur. çok zenginseniz gidip club da masa açarım, harcarım, kızlara türlü türlü hediye alırım diyorsanız o beni ilgilendirmez. ama ben ortalama gelirli birisi için söylüyorum. kievin seks , aşk ne arıyorsanız hiçbir esprisi yok. sadece göz doyurmaktan başka. hepsi minili geziyor eyvallah gözününz doyoyor. ama bu da bir yere kadar. gereksiz. eskort derseniz fiyatlar artmış. ortlaaması 1500 2000 grivne istiyor. yani 300 tl falan. iyileri daha yüksek. e bunun için gidilir mibilmiyorum. takdir sizin. mc donaldsta menüler ucuz değil artık. kızlar da türk algısı çok olumsuz .bu zaten malum. ama bunu yenmeniz çok zor. normal bir kız bulmak istiyorsanız tabiki. türklere sanki 3. sınıf insanmış gibi bakıyorlar. biraz da milliyetçiler. kendilerini bi bok zannediyorlar. ya da zannetmeye başlamışlar. önceden böyle değildi diyor burada daha önce bulunmuş arkadaşlarım. orasını bilmiyorum. ama şu an popoları kalkmış durumda. çok tavsiye etmiyorum kievi.

    Yanıtla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir