Zafer mi Hüsran mı Bilemedim!

gecehayatiGece Hayatı, Genel, Hikayeler6 Yorum17 Temmuz 2013

Bundan 3 yıl önce Ukrayna’nın adı pekte bilinmeyen bir şehrine bir arkadaşımla beraber gittim. Sonra arkadaşım mızıkçılık yaptı ve geri döndü. Bende Sırf onunla gitmemek için bir gün daha bekleyeyim ondan sonra ülkeme geri dönerim diye düşündüm ve 1 gün sonraya bilet aldım. İnadımdan kaldığım oteli de değiştirmiştim. Nehir kenarında bir otelde kalmaya karar verdim.


Otelime yerleştikten sonra biraz şehir turu atayım derken gece oldu bile. Madem buraya kadar gelmişim bari gece kulüplerinden kız ayarlayayım dedim. Kulüplere bir girdim. Amanin.. Oda ne… Bir çok kulüpte Türk kaynıyor. Yuh ya dedim kendime. Buralara kadar işgal etmişiz. ): Neyse canım sıkıldı otelime geri dönmek istedim. Otelim nehir kenarında olduğu için gece full doluydu çevresi. Çünkü yerel halk nehir kenarında gezmeyi seviyordu sanırım. Bende biraz açılayım diye bir banka oturdum. Banklar falanda ful dolu ha. Yer bulmak çok zor. Yarım saat oturdum sigara içtim falan derken yanımdaki 2 erkek arkadaş kalkıp gittiler. Yanım boşalınca fırsattan istifade başka bir bayan hemen gelip oturdu oraya. Bende ona ne akıllı kadınsın nasıl fırsatı kaçırmayıp hemen oturdun diye Türkçe söyledim. Kadında bana dönüp bön bön bakınca kendi kendime ulan bunlar Türkçe bilmiyor ki salaklaşma dedim. Sonra ingilizce meramımı anlatmaya çalıştım. Ne yazık ki kız ingilizce de bilmiyordu :)

Ben öyle aptal aptal konuşunca kız bana bakıp güldü. Bizim Türklerde bir adet vardır hani bilirsiniz bir bayan size gülerse hemen yumuşarız. :) Bende fırsattan istifade kıza bir şeyler söyledim ama kız anlamıyor bir türlü. En sonunda el kol hareketleriyle bir şeyler anlatmaya çalıştım. Malboro sigaramı teklif ettim ve kız kabul etti. 1-0 öne geçmiştim bile. :) Neyse kız bitiriyor sigarayı ben ikram ediyorum falan derken biraz ileride dondurmacı gördüm. Yine el kol hareketleriyle dondurma yiyelim dedim kabul etti. Kalktık ve ona büyük kocaman bir dondurma ısmarladım. Sonra hadi bir şeyler içelim dedim evet dedi ama kulüplere gelmem gibi bir hareket çekti bende onu otelime gelirmisin dedim ve kabul etti. :) Ne kadar sevindim bilemezsiniz.

Odama çıktık ve ben ona yolda gelirken aldığı biraları verdim. Nasıl içiyor bilemezsiniz. O içerken bende ona usulca sokuldum. :) (Gerisini site kuralları gereği anlatmıyorum, Sitemiz ilişkinin anlatılmasına çok karşı, sürekli bunu vurguluyorlar, zaten gerisini siz biliyorsunuz.) Kıza falan bir posta attım ama birde ne göreyim. Amanin.. Yanımda prezervatif kalmamış. 1 tane varmış ve ben onu kullanmışım. Yanımda cillop gibi bir kız var ve benim prezervatifim yok. Fakirliğin gözü çıksın ne yapalım deyim kız görmeden elimdeki prezervatifi lavaboda yıkadım ve tertemiz yaptım. Sonra yeniden kullandım. İğrenç değil mi. Bana da öyle geldi ama o an o kızı sadece 1 kere yapıp bırakamazdım. Vicdanım el vermezdi buna.

Kız ile işimiz bittikten sonra kız sanki hiçbişey olmamış gibi kalktı gitti. Para teklif ettim ben or..yum dedi ve kızdı bana. Bende tamam en azından bu biraları al bari dedim. Kabul etti ve biraları alıp gitti.

Benim hikayemde böyle arkadaşlar. Son kızmı biraz iğrenç oldu ama malumunuz üzere Zafer mi Hüsran mı Bilemedim! Karar sizin. :)

*******************************************************************

Bu hikaye sitemizi düzenli olarak takip eden Rıza hocamıza aittir. Sizde gerçek yaşanmış hikayelerinizi anlatmak istiyorsanızsa lütfen gecehayati.biz@gmail.com adresine mail atın.

Bir önceki yazımız olan Aksaray da 'bir' gece başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Zafer mi Hüsran mı Bilemedim! Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. gecehayati diyor ki:

    Rıza hocam hikayeni okuyunca hakketen sana acıdım :) Hakkını helal et. Böyle bir şey umarım kimsenin başına gelmez. Bu arada çok ballısın :)

  2. onur diyor ki:

    Zaferin ta kendisi hocam ! :)

  3. funnyumut diyor ki:

    Hocam ya .şanslıymışsın . zafer tabi ki . kılıf bulamayıp geceleyin eczane arayan mı ya da geldiğinde karı bulamayan mı dersin ))) Hatunlar ilk kerelerinde mutlaka istiyorlar . Bu konuda çok ısrarcılar ))
    27 günlüğüne )))

  4. darkness diyor ki:

    Hocam bu yazida yasanilmis gibi anlatilan hikaye tamamen kolpa gibime geliyor. Hic inandirici degil. Boyle yaparak sitenin ilk baslarda olan kalitesini dusuruyorsunuz.

  5. gecehayati diyor ki:

    darkness,
    Hocam ben yorumunuzu okuduktan sonra, Yazıyı yazan Rıza hocamla bizzat görüştüm. Yazı doğru. Kolpa falan değil. Adam gerçekten yaşamış :)

  6. masumserseri diyor ki:

    hocam osorpumuyum ben dediğini nasıl anladın?. Tek kelime anlaşamazken :)

Zafer mi Hüsran mı Bilemedim! Hakkında Yorum Yaz



Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati10 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati176 Yorum19 Mayıs 2013
Batum

Batum

Batum sayfamıza yeni resimler ekledik. Batum sayfamız artık bir fenomen. Bu sayfada tüm sorular...

gecehayati465 Yorum2 Ocak 2013
Kharkiv

Kharkiv

Ukrayna Kharkiv Gece Hayatı / Kharkiv Eğlence Hayatı / Kharkiv Geceleri hakkındaki bu...

gecehayati371 Yorum3 Mayıs 2013
Odessa

Odessa

Şehir halkının %80'i Bayan olduğu söylenen Lviv'den (Ki bu bir katmerli yalan) bir gece treni...

gecehayati331 Yorum10 Mart 2013
Batum 2

Batum 2

Batum Gece Hayatı / Eğlence Hayatı yazımızın 2.kısmını bir kullanıcımız bize gönderdi....

gecehayati237 Yorum2 Nisan 2013
Petersburg

Petersburg

Petersburg Gece Hayatı / Petersburg Eğlence Hayatı için yeterince genç ve sağlıklı iseniz...

gecehayati229 Yorum17 Nisan 2013
Batum Casino Turu

Batum Casino Turu

BATUM CASİNO TURU Özel BATUM (Gürcistan) Casino Turları İçin Hemen Arayın Ücretsiz En...

gecehayati10 Yorum6 Şubat 2014
Batum Turu

Batum Turu

BİZ NE YAPIYORUZ Batuma gelecek olan misafirlerimizi Sarp sınır kapısından geçtikten hemen...

gecehayati176 Yorum19 Mayıs 2013
Beni pattaya’nın yağmurlarıyla yıkasınlar (Canerr)

Beni pattaya’nın yağmurlarıyla yıkasınlar (Canerr)

Öncelikle her seyehat öncesi defelarca baktığım gece hayatı biz sitesini kuran, yöneten,...

gecehayati0 Yorum29 Mart 2015
Mart 2015 Pattaya

Mart 2015 Pattaya

Şubat 2015'de Mart ayında gitmek için karar aldık. Hakkında bilgi sahibi olmak için siteleri,...

gecehayati6 Yorum26 Mart 2015
Batum ve striptiz (Hasan)

Batum ve striptiz (Hasan)

Herkese merhaba.. Bu siteyi bir yıldır takip ediyorum. admin arkadaşa ve siteyi kim kurduysa...

gecehayati10 Yorum24 Mart 2015
kiev 9mart (Ertan)

kiev 9mart (Ertan)

Merhaba arkadaşlar Guzelim kiev daha biraz daha normallesmis. Pasaport kontrolundeki ve sehir...

gecehayati13 Yorum23 Mart 2015
İlk ama Son Değil !! (ayeyby)

İlk ama Son Değil !! (ayeyby)

İLK AMA SON DEĞİL  3-4 yıldır aklımdan geçen fakat bir türlü  cesaret edemediğim...

gecehayati10 Yorum18 Mart 2015
  • türkbeyy
    adam birtaraflarini yirtiyor. kazak ve turkmen ve özbekleri almayin diye. malum temiz mekanlarin yerlerini burdan deşifre etsinde oralarinda cılkını …
  • türkbeyy
    yavv arkadaslar bi alemsiniz. onca yazi var. kizlar kaciyor. diye ilk iliskiden once banyoya girmeyin. …
  • selim
    furkan bey şu randevu evinin adresini verebilirmisiniz. çünkü geçen sefer arkadaşlarımla gitmiştik diskoya, bayanlarla anlaştık ikiside kaçtı? güven olmuyor. kolayını …
  • murat carmen
    kievde ev tutmak hem fiyat hemde rahatlik acisindan daha iyidir. life hat 15 grvini dakikasi 1 grviniden konusabilirsiniz yada kendi hattinizdan paket …
  • Tarık
    Merhaba doğancan 30 Nisan - 3 Mayıs arası için bir plan yaptık bir arkadaşla. İlk defa geleceğimiz için yardıma ihtiyacağımız …

E-Bülten

E-Posta adresinizi aşağıdaki bölümden bültenimize ekleyerek yeni yazılarımızdan haberdar olabilirsiniz!


Aboneliğinizin onaylanması için lütfen verdiğiniz mail adresini kontrol ediniz.!

İletişim Formu